Záruční servis
Servis Bosch Professional
Bosch Servis: Vaše nářadí v dobrých rukou
Servis Bosch je určen pro všechny, kteří používají nářadí od společnosti Bosch ve svém podnikání a potřebují, aby bylo za všech okolností v perfektním stavu. Co nabízíme?
- Vyzvednutí a oprava: Bosch nářadí vyzvedne, opraví a bezplatně doručí zpět, obvykle do 5 dnů.
- Záruka i po skončení záruční doby: Na opravený stroj, včetně náhradních dílů, poskytuje Bosch Servis záruku 12 měsíců, i když již záruční doba skončila.
- Originální náhradní díly: Na opravy používáme výhradně originální náhradní díly Bosch, nyní navíc za snížené ceny.
- Kvalifikovaní odborníci: Opravu provádějí pouze kvalifikovaní pracovníci.
- Bezpečnostní kontrola: Po každé opravě probíhá kontrola bezpečnosti.
- Revizní zkouška: Možnost provedení revizní zkoušky dle normy EN 60 745.
Objednání servisu u společnosti Bosch je velmi snadné. Postupujte podle následujících kroků:
- Otevřete si servisní formulář.
- Zadejte informace o výrobku: Uveďte označení, typové a výrobní číslo a vyplňte popis závady.
- Zadejte kontaktní údaje.
- Doplňte informace k dopravě: Zařízení pro vás vyzvedne kurýrní služba DPD a po opravě se vrátí zpět k vám. A to zcela zdarma.
- Vyberte druh opravy: Může se jednat o záruční nebo pozáruční opravu.
- Přečtěte si a odsouhlaste obchodní podmínky.
Bosch hobby
Bosch Servis: Profesionální péče o vaše nářadí
Nářadí pro dům a zahradu od firmy Bosch občas potřebuje servis. Naštěstí je tu Bosch Servis, který je uživatelsky přívětivý, rychlý a spolehlivý. Co jsou jeho hlavní výhody?
- Rychlá oprava: Opravený stroj či nářadí obvykle obdržíte zpět do pěti pracovních dnů.
- Bezplatné vyzvednutí: I po skončení záruky můžete využít bezplatného vyzvednutí opravy.
- Kvalifikovaní technici: Opravu provádějí pouze kvalifikovaní servisní technici.
- Originální náhradní díly: K opravě se používají výhradně originální náhradní díly Bosch.
- Záruka na opravu: Po provedení opravy máte záruku v délce 12 měsíců.
Objednání servisu u společnosti Bosch je velmi snadné. Postupujte podle následujících kroků:
- Otevřete si servisní formulář.
- Zadejte informace o výrobku: Uveďte označení, typové a výrobní číslo a vyplňte popis závady.
- Zadejte kontaktní údaje.
- Doplňte informace k dopravě: Zařízení pro vás vyzvedne kurýrní služba DPD a po opravě se vrátí zpět k vám. A to zcela zdarma.
- Vyberte druh opravy: Může se jednat o záruční nebo pozáruční opravu.
- Přečtěte si a odsouhlaste obchodní podmínky.