Záruční servis
Záruční servis Milwaukee je určen pro všechny, kteří používají nářadí od společnosti Milwaukee ve svém podnikání nebo jako hobby a potřebují, aby bylo za všech okolností v perfektním stavu. K dispozici máte možnost využít službu Milwaukee E-Servis , kde si svoji opravu zadáte online přímo na webu výrobce Milwaukee.
Jak postupovat:
1.Zaregistrujte nářadí online: Navštivte stránku Milwaukee E-Servis a zaregistrujte vaše nářadí (nebo již máte připojené nářadí) a klikněte na sekci opravy. Potvrďte, jestli se na vaše nářadí vztahuje nebo nevztahují záruční podmínky.
2. Vyberte možnost vyzvednutí a dodání: Vyberte si jednu z následujících možností pro odevzdání a vyzvednutí vaší opravy:
A) Odvoz a dovoz domů
B) Odevzdání a vyzvednutí na vámi zvoleném místě
C) Odevzdání a vyzvednutí na vámi zvoleném sběrném místě sítě dopravce
3. Popis závady: Přidejte popis závad vašeho nářadí a vyberte, zda chcete obdržet zprávu o sledování emailem nebo SMS.
4. Potvrzení opravy: Potvrďte žádost o opravu. Poté si můžete shrnout svou žádost, kde budete mít možnost v případě potřeby úpravy. Když budete spokojeni, klikněte na tisk štítku a připevněte svůj štítek na balíček.
5. Vyzvednutí nářadí: Vaše nářadí vyzvedne a odveze do servisního centra kurýr, který byl schválený společností Milwaukee. Můžete sledovat opravu vašeho nářadí online (SMS nebo emailem, pokud tedy) v následujících etapách:
- Vyzvednutí kurýrem
- Příchod do servisního centra
- Nářadí je opraveno
- Vyzvednutí nářadí kuryrem ze servisního centra
- Odvoz zpátky k vám
6. Dodání nářadí: Po opravě bude vaše nářadí dodáno na vámi vybrané místo.
Upozornění: Pokud si objednáte vyzvednutí u vás doma do 12:00, dopravce si zboží může vyzvednout ještě ten samý den.
Pokud si postupem reklamace nejste jisti, můžete se na nás obrátit kdykoli zde.