Záruční servis

Záruční servis Milwaukee je určen pro všechny, kteří používají nářadí od společnosti Milwaukee ve svém podnikání nebo jako hobby a potřebují, aby bylo za všech okolností v perfektním stavu. K dispozici máte možnost využít službu  Milwaukee E-Servis , kde si svoji opravu zadáte online přímo na webu výrobce Milwaukee. 

Jak postupovat: 

1.Zaregistrujte nářadí online: Navštivte stránku Milwaukee E-Servis  a zaregistrujte vaše nářadí (nebo již máte připojené nářadí) a klikněte na sekci opravy. Potvrďte, jestli se na vaše nářadí vztahuje nebo nevztahují záruční podmínky. 

2. Vyberte možnost vyzvednutí a dodání: Vyberte si jednu z následujících možností pro odevzdání a vyzvednutí vaší opravy: 
     A) Odvoz a dovoz domů 
     B) Odevzdání a vyzvednutí na vámi zvoleném místě 
     C) Odevzdání a vyzvednutí na vámi zvoleném sběrném místě sítě dopravce 

3. Popis závady: Přidejte popis závad vašeho nářadí a vyberte, zda chcete obdržet zprávu o sledování emailem nebo SMS. 

4. Potvrzení opravy: Potvrďte žádost o opravu. Poté si můžete shrnout svou žádost, kde budete mít možnost v případě potřeby úpravy. Když budete spokojeni, klikněte na tisk štítku a připevněte svůj štítek na balíček. 

5. Vyzvednutí nářadí: Vaše nářadí vyzvedne a odveze do servisního centra kurýr, který byl schválený společností Milwaukee. Můžete sledovat opravu vašeho nářadí online (SMS nebo emailem, pokud tedy) v následujících etapách: 

  •  Vyzvednutí kurýrem 
  • Příchod do servisního centra 
  • Nářadí je opraveno 
  • Vyzvednutí nářadí kuryrem ze servisního centra 
  • Odvoz zpátky k vám 

6. Dodání nářadí: Po opravě bude vaše nářadí dodáno na vámi vybrané místo. 

Upozornění: Pokud si objednáte vyzvednutí u vás doma do 12:00, dopravce si zboží může vyzvednout ještě ten samý den. 
Pokud si postupem reklamace nejste jisti, můžete se na nás obrátit kdykoli zde. 

Záruční podmínky Milwaukee